Fantasy RPG
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Gerin Ivoire

Go down 
AutorWiadomość
Go??
Gość



PisanieTemat: Gerin Ivoire   Pon Lip 12, 2010 4:57 pm

1. Imię i Nazwisko: Gerin Ivoire
2. Wiek: Wygląda na 24 ,a uczestniczył w czasach Wielkiej Wojny.
3. Rodzina: -
4. Ranga proponowana: Paladyn
5. Moce:
Curatio - Uleczenie - Gerin przy pomocy dotyku potrafi wyleczyć : choroby , truciznę jak i rany. Wyleczy wszystkie rany powierzchowne i tylko te mniej poważne , wewnętrzne np. przebitą nerkę,uszkodzone płuco(lecz nie odbuduje całego organu ani kończyny)
Divinus Ira - Boski Gniew - Oręż , czy też rękę Paladyna pokrywa biała aura. Aura ta powoduje że to co się nią pokryje działa jak ogień na wrogów Gerina , lecz nie rani przyjaciół . Aurą ów da się również strzelić jak promieniem który może spowodować poważne poparzenia ,czy też całkiem podpalić przeciwnika.
Devotio - Poświęcenie - Ta boska moc ma trzy działania : Na przyjaciela - Pokrywa go barierą która przenosi obrażenia z Celu na zbroję paladyna , a gdy takiej nie posiada to na jego własne ciało. ; Na wroga : Pokrywa go barierą która spowoduje że otrzymane obrażenia ... podwoi (zrobi nawet 2 razy głębszą ranę ... czy też do końca dotnie rękę gdyby została tylko na kawałku mięsa) lecz niema tego dobrego co by na złe nie wyszło. Paladyn otrzymuje te obrażenia które sam zadał ( lecz nie podwojone ). Na zmarłego : Ożywia go kosztem życia paladyna.
Exitium - Zniszczenie - Moc bojowa. Przypominająca ulepszone Divinus Ira. Paladyn wystawia przed siebie dłonie (może trzymać oręż) po czym wylatuje z nich wielki promień białego ognia przypominający rzekę. Bardzo destrukcyjna moc. Ogień zrani każdego , nawet przyjaźnie nastawionego, pochłonie i spopieli wszystko co napotka na swojej drodze. Bardzo męczące. (Średnie parametry promienia : ( okrąg o 10 m średnicy który po 10 metrach przelecenia "Zamienia się" w coś rodzaju rzeki. Ogień płynie niczym woda po ziemi rozchodząc się na wszystkie strony utrzymując wysokość 2 - 3 m. Rzeka leci kilkadziesiąt metrów na szerokości 10-30m) .Im dłużej utrzymywane tym większe zmęczenie. Strumień długości 10 m nie wymaga zbytniego odpoczynku, 20 m wymaga już małego odsapnięcia ,a 30-50m wymaga natychmiastowego udania się na niemały odpoczynek(gdy się tego nie zrobi ,a chce się np. walczyć to jest strasznie wysoka szansa na omdlenie).Ogień znika gdy Paladyn przerwie używanie mocy.
Dopisek: STRASZLIWIE MĘCZY.
6. Umiejętności:
Perswazja - używając świętych słów i powoływania się na Boga wszyscy bardziej ufają jego słowom.
Biegłe posługiwanie się : jednoręcznym mieczem, buzdyganem (maczugami) i tarczą.
Wysportowane ciało,
Modlitwa - modląc się szybciej odzyskuje siły i oczyszcza umysł. (działa jak odpoczynek i neguje rzeczy typu iluzji i "grzebania" w myślach)
Wyczuwanie plugastwa - lata walk z czarną magią i plugastwem(dla ludzi) przysporzyły go o alergię na : Nekromantów,Nieumarłych,Demony i wampiry. Przy nekro czuje smród starego jajka , przy truposzach skisłego mleka , przy demonach spalonego mięsa ,a przy wampirach zapach podobny do miodu , taki sam czuje przy upadłych aniołach przez co często wprowadza go to w błąd.
Znacznie silniejsza , prawa ręka.Brak w niej czucia i jest odporna na truciznę czy też mróz.
7.Ekwipunek(max 2 bronie na początek):
Draco - Jednoręczny miecz - Draco to ulubiony miecz paladyna (widoczny na awatarze). Jest zrobiony ze stali i smoczej kości przez co obrażenia zadane przed ten miecz na smokach są nie możliwe do zregenerowania się czy też uleczenia ich.
Ignis - Buzdygan - Jest to "Święte berło" Gerina. Jest to maczuga z ostrzami zrobiona ze stali , pobłogosławiona i podobno zesłana przez samego "Szefa Aniołków". Rany zadane tą bronią na istoty plugawe (Nekro , truposze, demony , wampiry i upadłe anioły) są niemożliwe do zregenerowania lub uleczenia (gdy się przetnie np kawałek mięsa to stworzy się strup lecz ta cześć ciała już nigdy sie nie odbuduje , szczególnie skuteczne na organach wewnętrznych lecz ciężko się do nich dostać przez naturę broni : obuch (nieco pomagają ostre skrzydła głowicy) . WYGLĄD IGNIS
Ivory - Prawie niezniszczalna tarcza zrobiona ze stali,kości smoka i jego łusek.(widać na avku)
8. Historia: Za młodu Gerin miał zadatki na rycerza i kapłana.Połączył to i w przyszłości został Paladynem. Był bardzo oddany Bogu. W czasach Wielkiej Wojny ( wojny elfów ) przebywał w klasztorze na który uwziął się jeden ze smoków tamtejszych Władców. Młody Paladyn poświęcił swoją prawą rękę lecz pokonał smoka przy pomocy Boskich Sił (Przed wyjściem na bój modlił się w klasztorze, w trakcie walki prawie zginął lecz uratował go Anioł ). Zdesperowany starą jednej ręki postanowił ruszyć do pobliskiego Nekromanty by ten przywrócił mu zgubę. Tak się stało. Nekromanta stworzył przy pomocy magi rękę która była znacznie silniejsza od normalniej lecz była pokryta skórą tylko dłoń i kilka centymetrów od nadgarstka, reszta była kością(aż do barka).Nekromanta nie był bezinteresowny, w zamian kazał zabić dziecko jednego z rycerzy którzy nie dają spokoju Nekromancie.Gerin się zgodził. Nekro powiedział gdzie się znajduje córka jednego z rycerzy. Paladyn poszedł tam i zabił dziecię. Zabrał jej ucho w udowodnienie popełnionego czynu (bo tak kazał nekro)...
Pewnej nocy Gerina dręczyło sumienie,w śnie usłyszał głos mówiący mu że nie spocznie póki nie odkupi grzechu który popełnił. W ramach pokuty został skazany na wytępienie wszelkiego plugastwa jakie chadza po tej krainie i nie będzie mógł spocząć póki tego nie wykona. Gerin wygląda na 24 lata (w tym wieku miał sen) i nie zmienił się chodź minęło ich już trochę... może jest nieśmiertelny?...tak... to jego kara. Nie spocznie do póki nie wytępi zła z tych ziem.
Powrót do góry Go down
Elizabeth Kuran
Władczyni/Kapłanka Triady
avatar

Liczba postów : 206
Join date : 09/07/2010
Skąd : z Feniksa

Karta Postaci
Ród: Kuran
Moce: kontrola nad ogniem, teleportacja, przywołanie feniksa

PisanieTemat: Re: Gerin Ivoire   Pon Lip 12, 2010 5:04 pm

Akcept
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Gerin Ivoire
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Artheris - Fantasy RPG :: Organizacyjne :: Zapisy :: Człowiek-
Skocz do: